هم اندیشی روحانیون و طلاب مریوانی با نماینده ی ولی فقیه در استان برگزار شد


هم اندیشی روحانیون و طلاب مریوانی با نماینده ی ولی فقیه در استان برگزار شد

روحانیون و طلاب مریوانی دغدغه ها و مشکلات خویش را با نماینده ی ولی فقیه در استان کردستان و مسئوول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در میان گذاشتند.



 

ماموستا عثمان کریمی مسئوول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مریوان در این نشست پیرامون وضعیت روحانیون اظهار داشت: شهرستان مریوان یک بافت مذهبی قوی دارد و این مرکز در تمام نقاط این شهرستان از روحانیون به عنوان مبلغ و برگزاری نمازجماعت و کلاس های احکام استفاده می نماید ومی طلبد که توجه ویژه به این قشر معنوی مبذول شود.


نماینده ی ولی فقیه در استان کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: روحانیون به عنوان یکی از گروه های مرجع در جامعه دارای جایگاه والایی بوده و باید با تمام توان به تنویر افکار عمومی بپردازند.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی افزود: دشمنان اسلام با تمام توان تبلیغاتی خویش به جنگ با باورهای دینی و اعتقادی مسلمانان آمده اند و در این راستا باید روحانیون به عنوان رهبران فکری و عقیدتی در جامعه نقش آفرینی نمایند.


وی خاطرنشان کرد: ما باید برای کار روحانیون ارزش قائل شویم و روحانیت نباید از مردم جدا باشند.


در پایان این نشست نیز حکم ابقاء امام جمعه موقت شهرستان مریوان وچندین حکم امام جمعه ی دهستان های این شهرستان از سوی نماینده ی ولی فقیه در استان کردستان به آنان اهدا شد.


دیدار با خانواده شهید معظم ملامحمد ذبیحی ورویت دست نوشته های شهید و خطبه های این شهید گرانقدر و تجلیل از خانواده معزز ایشان، دیدار با پدرشهید و جانباز ملا محمدشریف قادرنژاد و عیادت و قدردانی از زحمات ملا محمد معینی از دیگربرنامه های نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سفر به مریوان بود.

پايگاه اطلاع رساني مرکز بزرگ اسلامي غرب کشور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:, | 15:2 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=