با حضور علما و روحانیون غرب کشور؛ همایش منطقه‌ای امام خمینی(ره) احیاگر سنت نبوی در سنندج برگزار شد

با حضور علما و روحانیون غرب کشور؛ همایش منطقه‌ای امام خمینی(ره) احیاگر سنت نبوی در سنندج برگزار شد


همایش 21 بهمن ماه (1)

همزمان با ایام مبارک دهه ی فجر و با حضور علما و روحانیون اهل سنت و تشیع غرب کشور همایش منطقه‌ای امام خمینی(ره) احیاگر سنت نبوی در سنندج برگزار شد.
به گزارش آوای امین از سنندج، حجت الاسلام محرم‌علی فراشی در همایش منطقه‌ای امام خمینی(ره) احیاگر سنت نبوی در سنندج اظهار داشت: امروز به نام انقلاب اسلامی وحدت ملی و انسجام اسلامی نام‌گذاری شده است و باید به این مهم توجه کرد که تقویت وحدت مهمترین نیاز مسلمانان است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران وحدت و انسجام را در بین اقوام و مذاهب اسلامی در ایران رقم زد و ملت ایران را آنچنان منسجم کرد که هم‌اکنون برای همه ی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان الگویی عینی برای پیشرفت و آزادگی هستند.
مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: به برکت استقرار نظام مقدس اسلامی شاهد برپایی همایش‌ها، جلسات و کنگره‌های ملی و منطقه‌ای با محوریت تقریب بین مذاهب اسلامی بین برادران اهل سنت و تشیع هستیم.

 

 

همایش 21 بهمن ماه (2)

حجت‌الاسلام فراشی افزود: هنوز ملت ایران و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی ایران برای جهانیان ناشناخته است و بدون شک گرامی‌داشت ایام انقلاب از جمله اموری است که می‌تواند این ظرفیت‌های والا را به جهانیان بشناساند.
وی خاطر نشان کرد: در روز ۲۲ بهمن جهانیان خواهند دید که مردم مسلمان ایران در کنار همدیگر و با صفوفی به هم پیوسته بار دیگر اتحاد و انسجام خویش را به نمایش خواهند گذاشت و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران جهان خواهند زد.
مدیرمرکز بزرگ اسلامی غزب کشور تصریح کرد: علما و روحانیون اهل سنت و تشیع منطقه ی غرب کشور نیز همواره به عنوان رهبران فکری و عقیدتی مردم مسلمان این منطقه مطرح بوده و در عرصه‌های مختلف پیشرو بوده‌اند.
حجت‌الاسلام فراشی افزود: فردا در اجتماعی گسترده شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ملت مسلمان ایران خواهیم بود و طلاب و روحانیون نیز همگام با دیگر اقشار مختلف مردم در این عرصه ی دشمن شکن حاضر خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, | 11:53 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=