اسرائیل از بسیج بیست ملیونی هراس دارد/ عملیات تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان محکوم است
اسرائیل از بسیج بیست ملیونی هراس دارد/ عملیات تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان محکوم است

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل با بیان اینکه اسرائیل از نام بسیج بیست میلیونی که حضرت امام(ره) دستور تشکیل آن را فرمودند هراس دارد گفت: امروز وظیفه سنگین ما برادران مسلمان واکسینه نمودن نسل جوان در برابر تبلیغات سو دشمن است زیرا دشمن از هر ابزاری جهت رسیدن به اهداف شومش استفاده می‌کند.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان، شیخ حسین بازماندگان امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل امروز در جمع معتمدین و ائمه جمعه و جماعات اهل‌سنت با اشاره به هفته بسیج، فرا رسیدن این ایام را به حضار تبریک گفت و افزود: جامعه اسلامی ما هر چه دارند از حضور بسیج‌گونه آحاد مردم در صحنه‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه امروز من با افتخار اعلام می‌کنم که خود یک بسیجی هستم گفت: خاک پاک بسیجی مخلص و با تقوا را سرمه چشمانم می‌نمایم.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل خطاب به حضار گفت: بیائیم روز 5 آذر را برای فرزندانمان به خوبی تشریح کنیم و این روز مبارک که با نام روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده ارج بنهیم و آن فرمان تاریخی  حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان در سال 1358 را پاس بداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تروریستی لبنان اشاره و اظهار کرد: ما در هفته‌ای که گذشت شاهد شربت شهادت نوشیدن روحانی بسیجی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری، رابط فرهنگی ایران در لبنان بودیم؛ جا دارد برای این شهید والا مقام و همه دیپلمات‌های ایرانی که به درجه شهادت نایل آمدند از خداوند سبحان تقاضای علو درجات را داشته باشیم.

شیخ بازماندگان اضافه کرد: ما به کسانیکه فکر می‌کنند با ترور  و به شهادت رساندن مسئولین خواهند توانست به مقاصد شومشان برسند می‌گوییم که کاملا در اشتباه هستند و این را بدانند که ملت ایران با فرهنگ شهادت عجین هستند و شهادت را برای خود افتخار می‌دانند.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل با بیان اینکه اسرائیل بیچاره و خسته شده است اظهار کرد: اسرائیل شکست‌های بسیاری از انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی جوانان ایران ما متحمل شده و خسته شده و ان‌شا‌الله در خستگی خودش خواهد ماند.

وی با بیان اینکه اسرائیل از نام بسیج بیست میلیونی که حضرت امام(ره) دستور تشکیل آن را فرمودند هراس دارد گفت: امروز وظیفه سنگین ما برادران مسلمان واکسینه نمودن نسل جوان در برابر تبلیغات سو دشمن است زیرا دشمن از هر ابزاری جهت رسیدن به اهداف شومش استفاده می‌کند.

شیخ بازماندگان با بیان اینکه باید به بدخواهان بفهمانیم که هر زن و مرد ایرانی خود یک بسیجی و مدافع منافع کشورش است افزود: ما باید قبل از دشمن نقشه او را بخوانیم و نگذاریم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواب راحت داشته باشند.

وی با اشاره به توافق در مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: ما در زمینه موضوع هسته‌ای گوش به فرمان مقتدای خود داریم و از دولتمردان و مسئولین مذاکره کننده هسته‌ای ایران حمایت می‌نمایئم.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 4 آذر 1392برچسب: اسرائیل از بسیج بیست ملیونی هراس دارد/ عملیات تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان محکوم است, | 13:26 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=