دیدار معاون اجرایی مجمع تقریب با علمای اهل سنت تالش
دیدار معاون اجرایی مجمع تقریب با علمای اهل سنت تالش
 
معاون اجرایی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، روز یكشنبه ۲۱ مهرماه در سفر به استان گیلان، با علمای اهل سنت تالش دیدار و گفتگو كرد.
به گزارش خبرگزاری تقریب، مهندس "علی مقدس"‌ معاون اجرائی و برنامه ریزی، حجت الاسلام و المسلمین "سید حامد علم الهدی"معاون ایران،مجمع جهانی تقریب به نمایندگی از آیت الله اراکی، در دیدار با علمای اهل سنت تالش، ضمن ارائه گزارشی از عملكرد و فعالیت‌های مجمع تقریب، در خصوص مسئله نهادینه كردن تقریب مذاهب و وحدت مسلمانان به بحث و گفتگو نشستند.

 هیئت اعزامی در جریان سفر بازدیدی از مدرسه علمیه محمدیه تالش داشتند که در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید حامد علم الهدی در سخنرانی که با حضور جمعی از شخصیت های اهل تسنن و مدیر مدرسه علمیه محمدیه تالش صورت گرفت، ضمن تشکر از فعالیت های مسئولین این مدرسه علمیه بر حفظ وحدت و تقریب جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام تأکید داشتند.



همچنین در این دیدار اهل سنت تالش درخواست هایی از جمله احداث مسجد، مدرسه علمیه در شهر اسالم داشتند و خواستار پیگیری در این زمینه شدند.

مهندس مقدس همچنین در این سفر یك روزه، از حاج رؤوف جودی، از علمای اهل سنت تالش كه در بستر بیماری بود، به نمایندگی از آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب نیز عیادت كرد.

اطلاع از درخواست‌های اهل سنت این منطقه از دیگر برنامه‌های معاون اجرایی مجمع تقریب در این سفر بود.

مهندس مقدس و حجت الاسلام علم الهدی، همچنین با حجت الاسلام "انصاریان"، امام جمعه شهرستان تالش و مسئول دفتر نمایندگی مجمع تقریب دیدار كرد و در خصوص برگزاری كنفرانس وحدت سال جاری مطالبی را ایراد نمودند.

نظرات شما عزیزان:

حسين
ساعت5:11---15 دی 1393
آقايعلم الهدي اين پيمان مهاجري جولندان فارغ التحصيل از دانشگاه مذاهب اسلامي واهل وساكن تالش بزرگ بودند كه باني تقريب و ميزبان شماها در تالش بودند چرا با بي مهري شما روبرو شدند مگر ايشان نبودند كه به مدت 8 سال به صورت غير رسمي در تالش فعاليت تقريبي داشتند مگر ايشان نبودند كه بايك دختر شيعه سرطاني ازدواج كردند مگر ايشان نبودند كه تمام جوانيشان را در راه تقريب در تالش گذاشتند پيمان مهاجري نماد عملي ومحبوب شهرستان تالش هستند چرا امروز از ايشان اصلا استفاده نميكنيد حتي در كنفرانس وحدت هم اين جوان پك ومردبزرگ تالش را دعوت نكرديد ايا اينگونه ميخواهيد تقريب داشته باشيد از ريا و تزوير دست برداريد با شخصيت اين بزرگمد خواستيد بازي كنيد اما تاريخ تالش او را فراموش نميكند ايشان باني دفتر تقريب در تالش بودن غذا را اماده كردند وخيلي از جان ومال مايه گذاشتند اما شما نفهميديد به اصطلاح هم جد داريد وهم پدرتان امام جمعه مشهد است به خدا شما مسوول هستيد وخداي تالشها از شما به خاطر پيمان مهاجري نميگذرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:دیدار معاون اجرایی مجمع تقریب با علمای اهل سنت تالش, | 19:0 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=