سالروز انتصاب حضرت حجۀ الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی

سالروز انتصاب حضرت حجۀ الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی

دوازدهم دی ماه 1391 مصادف است با دومین سالروز انتصاب حضرت حجۀ الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی(زید عزه) از سوی مقام معظم رهبری مد ضله العالی به سمت نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مسول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور.

معظم له در حکم انتصاب نماینده محترم ولی فقیه، مردم غیور کردستان را اینگونه توصیف نمودند:

ایمان عمیق به اسلام و وفاداری جوامردانه و فداکارای به ایران و نظام جمهوری اسلامی و عشق به اهل بیت (ع)، از جمله صفات برجسته ایی است که مردم شریف کردستان در دوران های گوناگون به آن شناخت داشته اند.

معظم له در ادامه حکم خطاب به جتاب حجۀ الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی فرمودند:

امیدوارم با توفیق الهی جناب عالی که بحمد الله به زیور علم و عمل آراسته و از درایت و روحیه ی ابتکار برخوردار میباشید، از عهده کلیه امور شرعی، اجتماعی و سیاسی که مربوط به نمایندگان ولی فقیه است به خوبی برآیید و نسبت به علمای محترم محلی و بخصوص مدارس علمیه و مراکز دینی و تبلیغی اهل سنت و شیعه کمال زعایت را مبذول دارید. و با هدایت فعالیت های دینی، فرهنگی و اجتماعی و هماهنگ ساختن نهادهای مسول در رفع نیازمندی های مذهبی و مشکلات اساسی و دینی اهالی آن سامان موفق باشید.

بدیهی است که کلیه دستگاه های مسول در آن استان و کشور مؤظف اند جنابعالی را در انجام این مسؤلیت کمک و همکاری نمایند.

آرزوی طول عمر با عزت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و موفقیت نماینده محترم ایشان در استان کردستان حضرت حجۀ الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی(زید عزه) آرزوی قلبی ماست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 12 دی 1391برچسب:سالروز انتصاب حضرت حجۀ الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی, | 17:43 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=